Od dyskontu spożywczego po modowe marki premium. Cracovia Outlet szeroko definiuje klienta


Nowe reguły gry wymagają zastosowania nowych środków – mieszany model handlowy, połączenie centrum outletowego z parkami handlowymi, komfort komunikacyjny – pozwala na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Rośnie centrum Cracovia Outlet – o pierwszych najemcach i o profilu galerii rozmawiamy z Krzysztofem Gaczorkiem – prezesem KG Group, inwestorem odpowiedzialnym za projekt.
PropertyNews: Czy w kontekście zakazu handlu w niedziele galerie nie są wręcz zmuszone do zmiany formuły działania? Czy miejsca zakupów stają się dziś miejscami spotkań, choćby wspólnego jedzenia? W jakim kierunku idzie myślenie o centrach handlowych i jak z zakazem radzą sobie outlety?
Krzysztof Gaczorek: Zakaz handlu w wybrane niedziele wpłynął na funkcjonowanie centrów handlowych. Jako miejsca częstych odwiedzin muszą one dostosować się do sytuacji, w której tylko jedna z niedziel w miesiącu daje możliwość zrobienia zakupów. Obiekty od dłuższego czasu funkcjonujące na polskim rynku zetknęły się ze zmianami już podczas prowadzenia działalności, dlatego muszą się dopasować się nowych realiów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.