Od e-commerce do smart commerce- ewolucja czy rewolucja?


Według danych Bisnode w przypadku e-sklepów zarejestrowanych w 2010 r., 13,51 proc. nie wytrzymało w sieci dwóch lat, podczas gdy dla stron założonych w 2016 r. wartość ta wyniosła już 15,21 proc. Co więcej, do chwili obecnej działa już tylko 30 proc. sklepów założonych w 2010 r., a 56 proc. sklepów internetowych przebadanych przez Bisnode deklaruje swoją kondycję finansową jako „słabą” lub „złą”. Czy odpowiedzią na te bolączki jest smart commerce?
Smart Commerce rewolucjonizuje sklepy nie tylko w sferze analitycznej, ale zmienia też ich sposób interakcji z klientami. W ramach tego podejścia implementowane są te technologie, dzięki którym możliwe jest poprawienie doświadczenia konsumenta i ułatwienie mu podjęcie decyzji o zakupie. Podstawowe z nich to te odpowiedzialne za treść strony oraz stojące za samym wdrożeniem e-sklepu. Służą do tego platformy marketingu cyfrowego tj. jak Sitecore czy Adobe Experience Manager, które pozwalają nie tylko efektywnie zarządzać treściami marketingowymi oraz personalizować ich wyświetlanie, uwzględniając profil odwiedzającego, ale także są podstawą budowania nowoczesnych, zintegrowanych strategii marketingu cyfrowego i jego automatyzacji.
Czytaj całość: Ewolucja od e-commerce do smart commerce
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.