PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Od rozwoju po restrukturyzację. Redan ma plan na wzrosty w Top Secret i TXM

Od rozwoju po restrukturyzację. Redan ma plan na wzrosty w Top Secret i TXM
fot. Pixabay
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 kwi 2018 16:13

Rozwój sieci Top Secret w tempie od 2 do 3,5 tys. mkw. nowej powierzchni rocznie i dalsza restrukturyzacja TXM - to główne kroki, jakie zamierza podjąć w najbliższym czasie właściciel marek - Grupa Redan.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 24 kwi 2018 16:13

Sieć Top Secret w 2017 roku znacząco poprawiła wyniki finansowe. Pomimo spadku przychodów o 4,1 proc. do 240,4 mln zł sieć modowa zanotowała dużo wyższą rentowności. To efekt wzrostu poziomu marży handlowej o 3,6 p.p. do 46,1 proc. oraz konsekwencji w ograniczeniu kosztów o 5,6 proc. w ujęciu r./r. Dzięki temu sieć Top Secret wypracowała 4,8 mln zł zysku na sprzedaży, czyli aż o 10,5 mln zł więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

- Wzrostowy trend wyników utrzymuje się już od dwóch lat. To efekt konsekwentnego wdrażania strategii zorientowanej na poprawę marży oraz ścisłej kontroli kosztów. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z rozwoju sprzedaży w krajowej sieci Top Secret, będącej głównym kanałem dystrybucji tej marki. Podstawą sukcesu były zmiany koncepcyjne w kolekcji polegające na zwiększeniu różnorodności charakteru oraz cen i jakości produktów w trakcie sezonu. Umożliwiło to zwiększenie dotarcia do grupy docelowej klientów, a w rezultacie wzrost udziału sprzedaży w pierwszych cenach i obniżenie poziomu udzielanych upustów. Cały czas kluczowe jest prawidłowe zarządzanie towarem w trakcie sezonu i roku, zapewniające jeszcze lepsze dopasowanie produktów do momentu sprzedaży i w ten sposób umożliwiające skrócenie cyklu życia produktów. Nadal będziemy koncentrować się na przyspieszeniu sprzedaży w pierwszych cenach poprzez dostarczanie produktów szybciej rotujących, tematycznych z kategorii tzw. fast fashion - podkreślił Bogusz Kruszyński, prezes Redan.

- W minionym roku osiągnęliśmy założone parametry rentowności umożliwiające wdrożenie kolejnego etapu strategii. Dlatego po spadku powierzchni handlowej wynikającym głównie z zamknięcia salonów marki Troll i przeniesienia jej dystrybucji do e-commerce, wracamy do rozwoju sieci sklepów – dodał Bogusz Kruszyński. Top Secret planuje powiększanie sieci w tempie od 2 do 3,5 tys. mkw. rocznie, co daje ok. 20 sklepów netto w skali roku. Tempo rozwijania sieci będzie wprost skorelowane z osiąganymi rezultatami oraz dostępnością powierzchni. Na koniec minionego roku sieć Top Secret w Polsce miała 225 placówek.

- Jesteśmy przekonani o możliwości dalszej poprawy marży handlowej i utrzymaniu kosztów w ryzach. Przy planowanym wzroście powierzchni handlowej oczekujemy efektów dźwigni operacyjnej, który zapewni dalszy znaczący wzrost rentowności segmentu modowego – stwierdził Bogusz Kruszyński.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.173.236
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!