PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Od zapachu po mapy ciepła, czyli technologie w służbie handlu

Od zapachu po mapy ciepła, czyli technologie w służbie handlu
Paweł Świć z Nanovo
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 gru 2017 14:49

Jeszcze do niedawna o zwiększenie sprzedaży dbali sami sprzedawcy, potem pojawiły się techniki i teorie marketingowe, dopuszczające wykorzystanie np. światła czy doboru odpowiednich kolorów opakowań, co spowodować miało zwiększenie chęci potencjalnego konsumenta do wejścia w posiadanie danego dobra. Dziś – jak mówią specjaliści – weszliśmy w całkiem nową erę. Do zwiększenia sprzedaży używa się bowiem najnowszych osiągnięć na polu informatyki czy techniki telewizyjnej, choć... nie tylko.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 gru 2017 14:49

- Obecność nowych technologii umożliwia zbieranie istotnych danych o klientach, które mogą, ale nie muszą, być wykorzystywane przez marki. Im większa wiedza o klientach, tym większe prawdopodobieństwo trafności prowadzonych działań marketingowych – mówi Paweł Świć z Nanovo, polskiej firmy technologicznej, która specjalizuje się w rozwiązaniach związanych z wykorzystywaniem doświadczenia konsumenckiego (ang. Customer Experience). - Przecież taki jest podstawowy cel marketingu – zbadać, analizować i wykorzystywać poznane czynniki determinujące zachowania oraz bezpośredni wpływ na decyzje zakupowe klientów.

Większość decyzji zakupowych podejmujemy pod wpływem emocji, dlatego bardzo istotną rolę w kreowaniu przestrzeni dla klientów odgrywają takie elementy jak: oświetlenie, zapach, muzyka oraz wyświetlany kontent marketingowy.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)

  • Człowiek_z_branży 2017-12-22 11:58:59
    Nie wydaję mi się, żeby Pan Paweł po pół roku pracy w branży był ekspertem, na którego się kreuje. Z ingormacji na linkedin można samemu wyciągnąć wnioski;). Jestem ciekaw jakie projekty wdrażał Pan Paweł i czym może się w swoim portfolio pochwalić.
  • xxx 2017-12-22 12:22:09
    No tak. Bardzo ciekawy ekspert.
  • Artmetic 2017-12-31 04:00:09
    Marketing sensoryczny i internetowy: artmetic.pl

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.164.172
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!