Powody do zadowolenia ma na pewno LPP, które kończy kwartał z dobrymi wynikami sprzedażowymi, co jest zasługą rosnących inwestycji w rozwój e-commerce oraz poszerzania liczby rynków. Efektem jest podwojenie przychodów z tego obszaru – w porównaniu do pierwszego kwartału 2017 roku przychody wzrosły o 139 proc., a łączna sprzedaż firmy w pierwszym kwartale br. osiągnęła blisko 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 16 proc. względem pierwszych trzech miesięcy roku ubiegłego. Dodajmy, że grupie LPP udało się utrzymać marże na tym samym poziomie co w analogicznym kwartale roku poprzedniego, nawet mimo niesprzyjającej wiosennym zakupom pogody w lutym i marcu - podobnie jak rok temu marża brutto utrzymała się na poziomie 45 proc.

Przeczytaj również: Marek Piechocki: Marzę o tym, żeby LPP stało się wizytówką Polski na świecie

Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP powiedział na konferencji prasowej, że rozwój sprzedaży internetowej i kolejne pułapy jej udziału w przychodach grupy to znak, że inwestycje w rozwój działów IT czy logistyki dają wymierne efekty. Jego zdaniem 16-procentowy wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku świadczy to o tym, że klienci są zadowoleni z kolekcji i czekają na propozycje na nowe sezony.

Przeczytaj cały artykuł na WNP.pl

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl