PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Oferta nakręca ruch. Gemini Park Tychy ze wzrostem

Oferta nakręca ruch. Gemini Park Tychy ze wzrostem
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 sty 2020 09:53

Gemini Park Tychy umacnia swoją pozycję na Śląsku. Dowodem na to są wyniki, jakie galerii przyniósł 2019 rok, czyli pierwszy pełny rok jej działalności. Tylko od stycznia do grudnia ub. roku największe w Tychach centrum handlowe odwiedziło blisko 4,5 mln klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 29 sty 2020 09:53

- Siłą oferty Gemini Park jest jej zróżnicowanie. Owszem dominuje w niej moda, ale jednocześnie galeria ma rozwinięte aż 11 innych segmentów ofertowych m.in. wyposażenia wnętrz, usług, zdrowia i urody czy multimediów. To sprawia, że centrum handlowe jest w stanie zaspokoić różne potrzeby zakupowe klienta, począwszy od zakupu ubrań i kosmetyków, a na książkach i wyposażeniu łazienki kończąc. Dzięki temu chętnie wybierani jesteśmy przez całe rodziny, doceniające taką kompaktowość oferty - mówi Tomasz Misztalewski.

Za wynikiem stoi także udane pozycjonowanie galerii, które jest zasługą zarówno konsekwentnie realizowanej strategii leasingowe, jak również przemyślanych działań marketingowych. Na tym ostatnim polu galeria również była bardzo aktywna w 2019 roku. Od stycznia do grudnia ub. roku zorganizowano tutaj kilkanaście wydarzeń, kierowanych w dużej mierze do rodzin, dzieci i młodzieży, a także do seniorów.

Wśród największych projektów można znaleźć m.in. wystawę dinozaurów, zimowe ferie z aż 85 bezpłatnymi warsztatami edukacyjnymi dla dzieci, pierwsze urodziny z loterią, olbrzymią wystawę Legoland, Dzień Dziecka, letnie wakacje z aż 140 zajęciami rozwijającymi talenty, wystawę 100 lat hokeja w Tychach czy Festiwal Teatrów Niezależnych Andromedon. Ponadto Gemini Park na wzór centrów handlowych w Japonii zainicjował projekt aktywności skierowany do seniorów.

- W swojej aktywności marketingowej koncentrujemy się dziś przede wszystkim na wielopokoleniowych rodzinach, odważnie sięgając przede wszystkim po edutainment. Staramy się, aby nasze wydarzenia były mądrą rozrywką, czyli jednocześnie bawiły, ale także inspirowały i rozwijały talenty oraz umiejętności najmłodszych . W ten sposób nie tylko umacniamy wizerunek galerii, jako obiektu rodzinnego, ale przede wszystkim poszerzamy jego funkcję - mówi Aleksandra Zawodzińska, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tychy.

W tych działaniach w 2019 roku centrum handlowe wspierali lokalni partnerzy m.in. Muzeum Miejskie w Tychach, Miejskie Centrum Kultury w Tychach czy GKS Tychy. - Staramy się, aby nasze wydarzenia kierowane były do społeczności lokalnej, ale także, aby społeczność lokalna je współtworzyła. Dlatego tylko w 2019 roku wsparliśmy kilkanaście lokalnych inicjatyw. Takie działania pozwalają nam na stałą obecność w życiu miasta, a co za tym idzie na promocję marki Gemini Park i stojących za nią wartości - dodaje.

 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.220.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!