Aż 37 proc. Polaków planujących wyjazd wakacyjny zamierza w związku z tym zakupić dodatkowe ubrania – wynika z najnowszego raportu Danae stworzonego we współpracy z OLX. Jak pokazują badania, preferencje zakupowe na okres wakacyjny różnią się nie tylko ze względu na płeć, ale również wiek oraz miejsce planowanego wypoczynku. Olbrzymią rolę w przedurlopowych przygotowaniach odgrywa również e-commerce.
- Trwająca pandemia koronawirusa i wprowadzone ze względu na nią obostrzenia spowodowały, że duża część z nas wybiera wczasy w kraju.
- Prawie każdy wypad w okresie wakacyjnym jest związany z różnorakimi zakupami.
- Wyniki raportu Danae pokazują, że 6 na 10 wyjeżdżających Polaków zdecyduje się na jakiś przedwakacyjny zakup.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze