PARTNERZY PORTALU


Online będzie istniał obok offline’u. Ludzie lubią stacjonarne zakupy

Online będzie istniał obok offline’u. Ludzie lubią stacjonarne zakupy
Dzisiaj trzeba postawić na marketing omnichannelowy. Chcemy sprawić, aby zakupy były łatwiejsze i wygodniejsze. W naszych obiektach uruchomiliśmy aplikację mobilną, która posiada m.in. opcję click & collect, która ma wielką moc - tłumaczy Michał Małecki, Head of Leasing CREAM Property Advisors.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 lip 2021 16:01

Małe i średnie miasta są aktualnie na celowniku nowych marek, głównie dzięki ekspansji dyskontów i retail parków. Z tego potencjału skorzysta wkrótce niemiecki gigant dm Drogerie Markt. - Liczę, że wzbogaci ofertę rynkową. Zawsze lepiej, gdy o klienta walczy więcej graczy, bo konkurencja mobilizuje - tłumaczy Michał Małecki, Head of Leasing CREAM Property Advisors.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 lip 2021 16:01

Czy po bolesnych doświadczeniach czterech lockdownów zmienia się struktura najemców w waszych obiektach? 

Rzeczywiście obserwujemy, że mniejsze sieci redukują liczbę sklepów w danym mieście. Jest to element ewolucji rynku. Początkowo przy ograniczonej dostępności powierzchni handlowej, operacja handlowa wyglądała zupełnie inaczej, z biegiem lat najsilniejsze koncepty powiększają swoje sklepy, mniejsze sieci zostawiają tylko rentowne lokalizacje. To sprawia, że udział małych  sklepów w ramach dostępnego GLA jest dzisiaj mniejszy niż 10 lat temu. 

Jak zmienia się dzisiaj marketing galerii handlowej? 

Dzisiaj trzeba postawić na marketing omnichannelowy – chcemy sprawić, aby zakupy były łatwiejsze i wygodniejsze. W naszych obiektach uruchomiliśmy aplikację mobilną, która posiada m.in. wspomnianą opcję click & collect.  Stopniowo zainteresowanie tym udogodnieniem wzrasta, ale wymaga to dalszej pracy ze strony zarządzających centrami i najemców. 

Cyfrowy świat jest wymagający, ale wcale nie taki wszędobylski. Nie wszystkie marki uruchamiają sklepy internetowe, np. Primark. 

Tak, to zaskakujące. Podobnie jak fakt, że plan ekspansji marki w Polsce zakłada tylko duże miasta. Tymczasem jest to brand idealny do szybkiego zapełnienia całego rynku polskiego. 

Jak odradza się rozrywka galeryjna? Wiemy, że pojawia się w tym sektorze nowy gracz – salony gamingowe. To taki omnichannelowy najemca. Co z pozostałymi? 

Kina ładnie ruszyły. Klienci są spragnieni normalności. Badania pokazują, że ludzie – mimo zagrożenia – nie chcą kolejnego lockdownu. Nasze nawyki zakupowo–lifestyle’owe w mojej ocenie niewiele się zmieniły. Galerie nadal będą więc przyciągać swoją ofertą rozrywkową. Przykładowo obecnie (sezon wiosenno-letni)  obserwujemy duże zainteresowanie  gastronomią „to go”. Na parkingach galeryjnych roi się o różnych konceptów z lodami, przekąskami czy kebabami. Trochę za wcześnie na snucie prognoz na temat tego jak zmieni się rozrywka w długofalowej perspektywie. CREAM ma pomysł na nową ofertę związaną ze spędzaniem wolnego czasu. Jest nią timesharing, czyli powierzchnia dzielona między różne funkcje przyszłych najemców. Chcemy jeszcze bardziej związać klienta z naszymi centrami.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.16.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!