PARTNERZY PORTALU


Organic Farma Zdrowia chce otwierać kolejne delikatesy w najlepszych centrach handlowych

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 05 kwi 2012 13:41

Strategią spółki Organic Farma Zdrowia SA na lata 2012-2014 jest dalsze otwieranie delikatesów w najlepszych centrach handlowych, w miastach powyżej 300 tys. mieszkańców.

Spółka zamierza również rozpocząć otwieranie lokali na najlepszych ulicach handlowych największych miast. Przykładem są już lokale w Warszawie - przy Chmielnej i Fieldorfa.

Główne założenia rozwojowe na bieżący rok to także m.in.: usprawnianie łańcucha logistycznego, a także rewitalizacja 3-4 delikatesów zgodnie z nową i sprawdzoną już koncepcją. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sprzedaż Organic Farma Zdrowia za cały 2011 rok, zakończona na poziomie 31,725 mln złotych, stanowi 40,1-proc. wzrost w stosunku 2010 roku. To rekordowa sprzedaż roczna w historii spółki i piąty rok wzrostowy ze średnią roczną na poziomie blisko 32 proc.

Wynik EBITDA na koniec roku wyniósł -796 tys. zł i był o 30 proc. lepszy od wyniku z przed roku. Strata netto była mniejsza o 20 proc. w stosunku do straty z 2010 roku i wyniosła -1.463 tys. zł.

W ciągu ponad 5 lat spółka stała się liderem rynku sklepów z ekologiczną żywnością z liczbą 21 delikatesów na terenie 9 miast Polski wraz z delikatesami internetowymi www.ekosfera24.pl.

Więcej: www.dlahandlu.pl  

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.175.212.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!