Organic Farma Zdrowia szuka możliwości przejęć

Organic Farma Zdrowia zakłada w przyszłym roku dwucyfrowy wzrost przychodów i poprawę rentowności. Będzie rozwijać nowy koncept convenience - poinformował PAP Sławomir Chłoń, prezes spółki.
Po trzech kwartałach 2014 roku sprzedaż spółki wzrosła o 12,3 proc. rdr do 33,2 mln zł. W samym trzecim kwartale sprzedaż wyniosła 10,7 mln zł (wzrost o 17,4 proc. rdr).
- Jesteśmy zadowoleni ze wzrostów sprzedaży w trzecim kwartale. Lato było niezwykle ciepłe w tym roku, a rynek trudny. Galerie handlowe odnotowały prawie 6 proc. spadek odpowiedzialności rok do roku - powiedział prezes.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
W lipcu Organic Farma Zdrowia sfinalizowała przejęcie 10 sklepów pod marką Tradycyjne Jadło. Obecnie spółka ma łącznie 37 sklepów.
Kilka tygodni temu spółka otworzyła w Warszawie ekologiczny sklep typu convenience Organic Zielone Oko. Lokal ma też bistro i małą piekarnię.
Rozwój tego konceptu to priorytet na przyszły rok.
- Skupiamy się na nowym koncepcie convenience i będziemy go rozwijać - powiedział Chłoń.
- Chcemy zbudować w przyszłym roku kilka własnych sklepów i jak najszybciej pójść we franczyzę - dodał.
Prezes poinformował, że spółka rozgląda się za dalszymi akwizycjami.
- Cały czas szukamy możliwości przejęć, mamy na oku pewne podmioty - powiedział Chłoń.
Organic Farma Zdrowia jest notowana na NewConnect. Poza siecią delikatesów stacjonarnych, posiada dwa sklepy internetowe z ekologiczną żywnością: Ekosfera24 i Organic24. Ponadto posiada udziały w spółkach zależnych: Eko-Wital (100 proc.), Bio-Planet (30 proc.) i Green Way (28 proc.).
Po pierwszym półroczu grupa miała 31,1 mln zł skonsolidowanych przychodów wobec 25,7 mln zł rok wcześniej. EBITDA wzrosła o 29 proc. rdr do 1,51 mln zł, a zysk netto wyniósł 643 tys. zł (wzrost o 56 proc. rdr).

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.