Ostrożność popłaca


Z badań przeprowadzonych w marcu 2016 roku na zlecenie paysafecard wynika, że 53,6 proc. zapytanych Polaków zachowuje ostrożność przy podawaniu danych personalnych oraz numerów kart kredytowych w internecie.
22,2 proc. stwierdziło, że nie czuje się komfortowo przy udostępnianiu danych personalnych, a 17,4 proc.świadomie korzysta tylko z ofert i form płatności, które nie wymagają podawania informacji na swój temat. Jedynie 5,6 proc.respondentów – wśród których dominują osoby poniżej 35 roku życia – deklarowało, że nie ma w tym zakresie żadnych obaw.
Z badań wynika, że w naszym kraju o ochronę danych personalnych bardziej troszczą się kobiety. Aż 58,7 proc.z nich zadeklarowało rozważne podejście w tej kwestii, a podobną postawę zaprezentowało 48,4 proc.ankietowanych mężczyzn.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.