PARTNERZY PORTALU


Oszczędności Polaków mogą źle wpłynąć na obroty centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 27 kwi 2012 13:08

W raporcie z ogólnopolskiego badania „Ocena sytuacji materialnej Polaków 2012" można przeczytać, że 40 proc. Polaków podjęło w ostatnich 12 miesiącach działania w celu ograniczania wydatków. Najczęściej ograniczano wydatki na odzież i obuwie, a także przesuwano zakupy do tańszych sklepów.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 27 kwi 2012 13:08
Jak podają autorzy badania, firma Market Side, wydatki na odzież i obuwie ograniczyło blisko 30 proc. badanych. Ich zdaniem, taka skala zjawiska z pewnością odbiła się na obrotach wielu sieci odzieżowych, wymuszając na popularnych markach zwracanie dużej uwagi na ceny i promocje. Zjawisko to może także sprzyjać dalszemu rozwojowi przystępnych cenowo sieci odzieżowych i obuwniczych, chociaż ogólnie nienajlepiej rokuje to obrotom centrów handlowych, silnie skoncentrowanych na branży mody.

Badani wskazywali także na dokładniejsze planowanie wydatków i przesunięcie zakupów do tańszych sklepów, czemu sprzyja dynamiczny rozwój sieci dyskontowych.

W zauważalnym stopniu wydatki ograniczyli też dobrze lub przeciętnie sytuowani ludzie, trend ten dotyczy bardzo zróżnicowanych grup społecznych - napisano również w raporcie.
Retransmisja sesji:

Property Forum ONLINE – Fokus na Śląsk


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • oszczędna 2012-05-07 10:45:14
    po co kupowac jakies przeleżałe ciuchy z poprzedniego roku?a dodatkowo jakiej jakości?to wszystko do noszenia przez chwile i do kosza bo nawet na szmate sie nie nadają

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.171.146.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!