PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Oto TOP 20 "hot" marek modowych na świecie. Co zmienił Covid? Na co stawia branża?

Oto TOP 20 "hot" marek modowych na świecie. Co zmienił Covid? Na co stawia branża?
fot. Marine Serre
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 paź 2020 13:39

Przedstawiamy najnowszy ranking najgorętszych globalnych marek i produktów modowych - Lyst Index. Choć branża odzieżowa na całym świecie walczy ze skutkami Covid-19, twórcy zestawienia podkreślają, że konsumenci wciąż kochają modę - i to nie tylko spodnie dresowe czy bluzy z kapturem... Chętnie wydają pieniądze na towary i marki, które wywołują emocje i radość. Świat mody przenosi się do internetu - sprzedaż online rośnie jak nigdy dotąd, tu odbywają się też największe pokazy mody, które przyciągają przed ekrany miliony widzów.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 30 paź 2020 13:39

Lyst Index to ranking najgorętszych globalnych marek i produktów modowych, aktualizowany co kwartał. Twórcy biorą pod uwagę zachowanie kupujących, wyniki sprzedaży, dane wyszukiwania z Google, a także wzmianki w mediach społecznościowych w okresie trzech miesięcy.

Za "hot" markę branży modowej na świecie w III kwartale 2020 roku uznano Gucci, które zdetronizowało amerykańskiego giganta odzieży sportowej Nike - na szczycie listy w drugim kwartale.
Nike - mimo że z 82-proc. skokiem w sprzedaży cyfrowej - spadło o dwa miejsca, na trzecią pozycję.
Drugą pozycję utrzymała marka Off-White.

Lyst Index to także ranking hitów sprzedażowych. Na pierwsze miejsca w TOP produktów dla kobiet w III kwartale br. trafiły: torba na zakupy Telfar za 150 dolarów, top Marine Serre z półksiężycem, kapelusz Jacquemus Le Bob, buty Bottega Veneta Tire i sukienka House of Sunny Hockney.

W męskiej modzie królowały: trampki Dior x Nike Air Jordan 1 High OG, chodaki Birkenstock Boston, spodnie dresowe Nike Tech Fleece, kapcie UGG Scuff Deco, skarpety tenisowe z logo Balenciaga i buty sportowe Nike x Travis Scott Air Max 270 Cactus Trails.

Najgorętsze marki modowe w III kwartale 2020 roku według rankingu Lyst Index:

fot. shutterstock
1. Gucci
O pierwszej pozycji w rankingu zdecydowały spektakularne wydarzenia z udziałem marki. Były to pokaz kolekcji Epilogue, który odbył się jako 12-godzinny live-streaming i przyciągnął  35 milionów widzów; kampania jesień-zima 2020 z autoportretami modelek w ich własnych przestrzeniach, a także uruchomienie sekcji dla klientów gender - "Mx" na stronie internetowej Gucci.

fot. shutterstock
2. Off-White 
Założyciel firmy, Virgil Abloh uruchomił fundusz stypendialny o wartości miliona dolarów dla studentów. Firmę doceniono też za stworzenie samochodu koncepcyjnego z firmą Mercedes-Benz oraz otwarto nowe sklepy w Londynie, Miami i Mediolanie.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!