Outletowe formaty debiutują na polskim rynku


Neinver odświeża portoflio marek, z jednej strony stawiając na sprawdzonych partnerów, z drugiej serwując zupełnie nowe propozycje zakupowe. Do grona najemców centrów Neinver dołączają m.in. O’Bag, Under Armour&Keen oraz Hunkemöller.
W Krakowie i warszawskim Factory Ursus pierwsze salony outletowe na polskim rynku otworzyła włoska marka O’Bag. To oryginalne torebki, ale również zegarki, bransoletki, okulary przeciwsłoneczne, a nawet obuwie i ubrania, wykonane z charakterystycznych materiałów, takich jak silikon, winyl czy tworzywo EVA. Produkty włoskich projektantów wyróżniają też oryginalne kształty, intensywne kolory i jak podkreślają jej autorzy - „100 proc. Italian Design”.
W Factory Kraków po raz pierwszy w outletowej odsłonie zaprasza salon Under Armour&Keen, z ofertą odzieży sportowej nowej generacji oraz specjalistycznych butów i sandałów trekkingowych.
W stołecznym Factory Annopol do pierwszego salonu outletowego w naszym kraju zaprasza holenderski salon Hunkemöller. To propozycja wyjątkowej, damskiej bielizny dziennej
i nocnej, inspirowanej najnowszymi trendami ze światowych pokazów mody. W centrum otwarty został również pierwszy w Warszawie outletowy salon MarcO’Polo – z modnymi ubraniami w miejskim stylu dla kobiet i mężczyzn, z segmentu premium.
- Znane, międzynarodowe marki nie po raz pierwszy decydują się na otwarcie salonów outletowych w Polsce właśnie w centrach zarządzanych przez Neinver – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director, Neinver. Nasi partnerzy biznesowi doceniają konsekwentną strategię zarządzania portfolio, międzynarodowe doświadczenia na wielu rynkach europejskich oraz stabilny poziom ważnych wskaźników w centrach Neinver.
Warszawa
W Factory Ursus, obok włoskiego salonu O’Bag, w outletowym wydaniu zaprasza też znana marka odzieżowa Guess. Ofertę mody dla kobiet i mężczyzn uzupełnia Guess Accessories z ofertą modnych dodatków, butów, torebek, czy zegarków.
Na outletowe zakupy zaprasza też salon mody damskiej Olsen i sportowy Salomon, z bogatym zestawem ubrań i sprzętu nie tylko dla narciarzy, ale i specjalistycznego sprzętu dla biegaczy górskich czy butów do wspinaczki. Segment wnętrzarski uzupełni Premium Home z propozycją sprzętu AGD, porcelany czy dodatków do kuchni i jadalni z tzw. wyższej półki. W nowej odsłonie na lato prezentuje się również lodziarnia Furore.
- 1
- 2
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.