PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Outlety na sprzedażowej fali

Outlety na sprzedażowej fali
mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lip 2019 15:22

Wielkość sprzedaży w outletach z portfolio Neinver w Europie wyniosła 487 mln euro w pierwszej połowie 2019 roku, co stanowi 8 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Całkowita liczba odwiedzających w 16 outletach wzrosła o 3 proc. do 21 milionów. W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9 proc., a centra odwiedziło 5,6 miliona klientów.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 16 lip 2019 15:22

– Odnotowaliśmy świetny wynik naszego portfolio outletowego w pierwszej połowie tego roku na wszystkich rynkach, na których prowadzimy działalność – mówi Carlos González, dyrektor zarządzający firmy Neinver.

– Poza intensywnymi działaniami związanymi z zarządzaniem marką i działalnością handlową, nasza strategia wzrostu skupia się na rozbudowie obecności w różnych krajach przez wykorzystywanie wyjątkowych okazji do rozwoju, a także modernizacji kilku spośród najmocniejszych centrów w naszym portfolio, aby powiększać ich wartość i uzyskiwać doskonałe wyniki – dodaje.

W Polsce wzrost wartości sprzedaży wyniósł 9 proc., a centra odwiedziło 5,6 miliona klientów.  Neinver, który w Polsce jest operatorem czterech outletów FACTORY: w Warszawie (Ursus i Annopol), Poznaniu i Krakowie, otworzył w marcu tego roku centrum Silesia Outlet w Gliwicach i nabył outlet wspólnie z Nuveen Real Estate. 

– Konsekwentny rozwój konceptu outletowego w centrach z portfolio NEINVER od lat przynosi stabilny wzrost wartości sprzedaży, mimo zmian na polskim rynku. FACTORY to najlepiej rozpoznawalna marka outletów w kraju, gwarantująca łowcom okazji pozytywne doświadczenia zakupowe, a najemcom i przedstawicielom marek stabilny wzrost ich biznesu – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Obecnie spółka prowadzi modernizację centrów VicolungoThe Style Outlets we Włoszech oraz Roppenheim The Style Outlets we Francji, a w dalszej części roku rozpocznie modernizacje outletów w Madrycie, aby wzmocnić poziom pozytywnych doświadczeń i zwiększyć ich ofertę handlową. Ponadto, NEINVER kontynuuje rozbudowę ważnych projektów outletowych w Holandii i Francji. Wspólnie z Nuveen Real Estate, spółka położyła kamień węgielny pod budowę Amsterdam The Style Outlets, którego otwarcie zaplanowano na jesień 2020 r. W obiekcie, który jest pierwszym projektem NEINVER w Holandii, wynajęto już 70% powierzchni. We Francji, latem tego roku, w pobliżu granicy ze Szwajcarią, spółka rozpocznie budowę centrum  Alpes The Style Outlets. Jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2021 r. W tym outlecie wynajęto już 40% powierzchni. 

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Komka 2019-09-06 22:35:45
    ja wlasnie bylam ostatnio w Silesia Outlet w Gliwicach :) Naprawde super promki mozna upolowac i duzy wybor marek

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.229.122.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.