Padła bariera 10 mln mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce

W I kwartale 2014 roku do użytku oddano centra handlowe o łącznej powierzchni najmu 164 tys. mkw., tym samym całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wzrosły do poziomu ok. 10 mln mkw. - wynika z danych Colliers International.
Największym spośród ukończonych w I kw. 2014 r. projektów jest Atrium Felicity (73 tys. mkw.) w Lublinie. Obiekt pozycjonowany jest jako regionalne centrum handlowe. W jego ofercie znajduje się hipermarket, sklepy z artykułami budowlanymi i elektronicznymi, szeroka oferta modowa oraz kino.
Wśród pozostałych obiektów oddanych do użytku w ciągu pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku znajdują się również Galeria Amber w Kaliszu oraz Galeria Siedlce, stanowiąca przebudowę dawnej Galerii S. Są to obiekty średniej wielkości (odpowiednio 33,5 tys. mkw. i 34 tys. mkw.) z supermarketem i sklepami odzieżowymi znanych krajowych i międzynarodowych marek oraz ofertą rozrywki i rekreacji (kino, fitness, restauracje, kawiarnie). Mniejszym ukończonym projektem jest Era Park Handlowy zlokalizowany w Radomsku (8,5 tys. mkw).

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
0
0