Palimordka, czyli pizza mocna w gębie i w sprzedaży


Biesiadowo na początku miało zapraszać na golonkę z potańcówką. Nie udało się, bo kuchnia była za mała. Nie przeszkodziło to piec w niej największą pizzę w Polsce. Tak powstały m.in. Palimordka, Mocna w gębie czy Biała Bekoniara. Dziś sieć góralskich pizzerii liczy ponad 90 lokali. - Dostrzegam potencjał dla kolejnych 200 restauracji w Polsce – przyznaje Wojciech Goduński, właściciel firmy Wojtex, twórca wielu marek, w tym pizzerii Biesiadowo.
W portfelu gastronomicznych marek Wojciecha Goduńskiego ostatnio zaszły zmiany. – Przeprowadzamy rebranding marki lodowej Mangatto. Ostatni sezon pokazał, że biznes z tradycyjnymi włoskimi lodami się nie opłaca. Uruchamiamy więc nowy brand – Tairoll – mówi Wojciech Goduński.
Tymczasem w Biesiadowo rozrasta się stabilnie. Najbliższa pizzeria otwarta zostanie na początku 2019 r. w Sędziszowie.
- W naszym portfelu trzy marki idą jak burza: Biesiadowo, CoffeeLoffee i Western Torilla. Najszybciej rozwija się Western Torilla. Magia tego dania polega na tym, że jest sycące i pyszne. Olbrzym waży 450 gramów, a kosztuje tylko 12-13 zł. Dobrą dynamikę rozwoju ma też CoffeeLoffee. Działa już około 12 mobilnych i stacjonarnych. Stworzyliśmy tę sieć na bazie kupionej jakiś czas temu marki Take Away Cafe – wylicza Wojciech Goduński.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.