Uczestnicy dyskusji byli zgodni co do tego, że pod względem podaży powierzchni i jakości centrów handlowych w Polsce, dogoniliśmy zachód Europy. Problemem jest jednak wciąż mniejsza siła nabywcza naszego społeczeństwa.

Co więcej, Polacy zarzucają obiektom handlowym powtarzalność oferty. - Centrom brakuje przewag konkurencyjnych, bo nie mają praktycznie żadnego oparcia do ich budowania. Wprowadzanie nowych, oryginalnych marek nie zawsze przynosi dobre efekty, bo części firm nie udaje się wypracować obiecanych obrotów. Wtedy decyzje o wyjściu z rynku zapadają równie szybko, co o wejściu do danego kraju - zwraca uwagę Renata Kinde-Czyż, Metro Properties.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL