PARTNERZY PORTALU


Paneliści EEC 2014 o centrach handlowych: Nie można bezkarnie dodawać metrów kwadratowych

Paneliści EEC 2014 o centrach handlowych: Nie można bezkarnie dodawać metrów kwadratowych
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 maj 2014 14:24

Ponad 20-letni rozwój rynku centrów handlowych spowodował, że w Polsce pozostało niewiele miejsca na nowe projekty. Dodatkowo branża mierzy się dziś z ekspansją firm z sektora e-commerce, co wpływa na liczbę klientów w galeriach i poziom ich wydatków w sklepach stacjonarnych - uważają uczestnicy sesji poświęconej rynkowi nieruchomości komercyjnych w Polsce, która miała miejsce podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 maj 2014 14:24

Uczestnicy dyskusji byli zgodni co do tego, że pod względem podaży powierzchni i jakości centrów handlowych w Polsce, dogoniliśmy zachód Europy. Problemem jest jednak wciąż mniejsza siła nabywcza naszego społeczeństwa.

Co więcej, Polacy zarzucają obiektom handlowym powtarzalność oferty. - Centrom brakuje przewag konkurencyjnych, bo nie mają praktycznie żadnego oparcia do ich budowania. Wprowadzanie nowych, oryginalnych marek nie zawsze przynosi dobre efekty, bo części firm nie udaje się wypracować obiecanych obrotów. Wtedy decyzje o wyjściu z rynku zapadają równie szybko, co o wejściu do danego kraju - zwraca uwagę Renata Kinde-Czyż, Metro Properties.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.232.133.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!