- Zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach duże obiekty handlowe przyciągają dużą liczbę klientów, bo oferują nie tylko udane zakupy, ale również atrakcje kulturalno-rozrywkowe. Polacy chętnie spędzają w nich wolny czas. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów - mówi Paweł Kopeć, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej. 

W tym roku Poczta Polska miesięcznie uruchamia średnio jedną placówkę w centrum handlowym. Wśród najnowszych lokalizacji są tj. w Galeria Morena w Gdańsku, Ikea w Lublinie, i Centrum Handlowe Piekary w Legnicy. W planach są kolejne otwarcia. Lokalizacje krajowy gigant dobiera bardzo skrupulatnie. 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (65%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL