PARTNERZY PORTALU


Pasaż Tesco z nową kampanią świąteczną

Pasaż Tesco z nową kampanią świąteczną
Fot. mat. prasowe
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2020 15:47

Pod hasłem „Otul się świąteczną magią” z końcem listopada rusza gwiazdkowa kampania sieci centrów handlowych Pasaż Tesco.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 25 lis 2020 15:47

Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami. Chociaż w tym roku Święta będą inne niż kiedykolwiek, Pasaże Tesco, jak co roku, przygotowały dla swoich klientów niespodzianki.

Czy jest coś lepszego niż przytulny, świąteczny nastrój w zimowy wieczór?

By umilić swoim klientom czas spędzony w domu - Pasaż Tesco przygotował zestaw gadżetów świątecznych, które z pewnością pomogą stworzyć przytulną atmosferę Świąt.

Ze względów na obostrzenia związane z epidemią Covid, w tym roku marka zrezygnowała z działań eventowych, przenosząc atrakcje do Internetu.

Głównym punktem kampanii, będzie trwający dwa tygodnie konkurs konsumencki, który rozpocznie się 1 grudnia na Facebooku www.facebook.com/pasaztesco. Do wygrania jest 15 podwójnych zestawów świątecznych, które pozwolą ich zdobywcom otulić się świąteczną magią i umilą czas spędzony w domu. Zestaw gadżetów składa się z koca, termoforu i kubka, które rozgrzeją każdego w chłodne zimowe wieczory. Święta to czas dzielenia, więc każdy zwycięzca otrzyma dwa zestawy, aby móc jeden z nich podarować bliskiej osobie.

Konkurs będzie wsparty szeroką kampanią w mediach drukowanych jak i online. Jak co roku marka stawia na współpracę z influencerami i twórcami internetowymi. Do wybranej grupy zostanie wysłana niestandardowa przesyłka. Tegoroczny hasztag kampanii to #otulsiemagiaswiat.

Dodatkowo, na stronie www.pasaztesco.pl/ pojawi się świąteczny kalendarz z poradami, który ułatwi klientom przygotowania do Świąt.

Marka w tym roku postawiła na przygotowanie dedykowanej sesji świątecznej, którą będzie można zobaczyć w formie advertoriali w magazynach lifestylowych, Internecie oraz na materiałach POS w wybranych Centrach Handlowych. Autorem zdjęć jest Grzegorz Pastuszak- fotograf i właściciel studio zdjęciowego Stalownia Studio One.

Zdjęcia będą dostępne na oficjalnych mediach społecznościowych Pasaży Tesco (Instagram: www.instagram.com/pasaztesco/ i Facebook: www.facebook.com/pasaztesco).

Za koncepcję i całość działań w ramach kampanii odpowiada agencja Platinium Cast. Materiały POS przygotowała agencja reklamowa CzArt.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.185.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!