Pasaże Tesco rozpoznawalne wśród klientów
Jak wskazują wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Pasaży Tesco, świadomość marki Pasaż Tesco utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie 94 proc., a korzystanie z oferty galerii handlowych tej marki deklaruje 90 proc. badanych.
Najnowsze badanie zrealizowane na zlecenie Pasaży Tesco przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC prezentuje postrzeganie marki pasaży handlowych Tesco. Zostało ono przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców 19 polskich większych i mniejszych miast, w których można znaleźć Pasaże Tesco.
Wyniki badania wskazują, że najwyższa świadomość Pasaży Tesco występuje wśród mieszkańców południowo-zachodniej Polski – w Bielsku Białej, Świdnicy, Wałbrzychu, Zielonej Górze, Pile i Stargardzie Szczecińskim sięga nawet 100 proc. Analiza znajomości marki Pasaży Tesco względem wielkości miast, gdzie przeprowadzono badanie wykazała, że w mniejszych miastach (50 – 200 tys. mieszkańców) znajomość marki deklaruje 83 proc. respondentów, a w miastach większych (powyżej 200 tys. mieszkańców) 78 proc. z nich.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (36%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.