Patrizia Aryton - nowe życie starej marki


W 26. rocznicę założenia, firma odzieżowa Aryton przeszła lifting wizualnej komunikacji i zmieniła nazwę. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna.
Patrizia Aryton to polska rodzinna marka, która jeszcze w te wakacje funkcjonowała pod nazwą Aryton.
- Kobieca, wyrafinowana i naturalna – te trzy cechy marki chcieliśmy podkreślić. Opatrzenie jej nazwy imieniem dookreśla ją, dodaje lekkości, wdzięku i indywidualnego rysu – mówi Patrycja Cierocka, dyrektor kreatywna marki. - Przede wszystkim jednak motywacją do zmiany jest chęć podkreślenia, że za marką stoją konkretni ludzie - dodaje.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (59%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.