PARTNERZY PORTALU


Pepco rośnie w siłę. W 2017 r. otworzyło prawie 300 sklepów

Pepco rośnie w siłę. W 2017 r. otworzyło prawie 300 sklepów
Pepco
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 13 gru 2017 10:28

– Od początku istnienia firmy intensywnie pracujemy nad naszą ekspansją, ale w ciągu ostatnich trzech lat bijemy rekordy - liczba sklepów Pepco podwoiła się – z ponad 600 do 1300. W 2017 roku otworzyliśmy niemal 300 nowych sklepów i ponad 70 powiększyliśmy lub przenieśliśmy do dogodniejszych lokalizacji – mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl, Marcin Stańko dyrektor operacyjny Pepco.

Dodatkowo, do listy krajów, gdzie obecne są sklepy Pepco, dołączyły w tym roku Chorwacja, Słowenia oraz początku grudnia Litwa. Jesteśmy już obecni w 8 krajach i zainteresowanie naszą ofertą w wszystkich rynkach przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Pomimo cały czas dominującej roli rynku polskiego, gdzie mamy blisko 780 sklepów, także w pozostałych krajach osiągamy dobre wyniki i wzrosty sprzedaży – mówi Marcin Stańko dyrektor operacyjny Pepco.

– Na wszystkich rynkach, na których działają nasze sklepy, zainteresowanie formatem jakim są dyskonty jest duże i spodziewamy się, że trend ten nie zmieni się w najbliższej przyszłości. Klient  wciąż będzie ukierunkowany na cenę jednocześnie oczekując jakości, szerokiej oferty, dobrej obsługi i dogodnej lokalizacji. Nasz znaczący wyróżnik, jakim jest szeroki wachlarz produktów - od wystroju  wnętrz, przez odzież dla całej rodziny, po zabawki i artykuły papiernicze - daje nam znaczną przewagę konkurencyjną. Ponadto nasza oferta zawsze odpowiada na potrzeby klienta, którego chcemy znać możliwie jak najlepiej. Nowe kolekcje pojawiają się w Pepco dwa razy w roku, a ich tworzenie rozpoczyna się około 9 miesięcy przed wprowadzeniem produktów na sklepowe półki. Kupcy oraz projektanci na bieżąco śledzą trendy obowiązujące w danym sezonie, czerpią inspirację ze świata mody oraz pytają samych klientów, co chcieliby znaleźć w naszym sklepie –  wyjaśnia Marcin Stańko.

Jakie są plany firmy na przyszły rok? – W roku 2018 w znacznym stopniu będziemy skupiać się na kolejnych inwestycjach, które przede wszystkim związane są z otwarciem nowych sklepów oraz poszerzaniem możliwości związanych z dystrybucją. Zamierzamy otworzyć nasze pierwsze zagraniczne centrum dystrybucji i będzie ono zlokalizowane na Węgrzech w okolicach Budapesztu. Planujemy również wejście na nowe rynki - na początku przyszłego roku będzie to Łotwa i Estonia, oraz kolejne otwarcia sklepów w krajach, w których już jesteśmy obecni. Do końca 2019 roku planujemy mieć 2000 sklepów w Europie. Oprócz inwestycji w lokalizacje, będziemy nadal skupiać się na poszerzaniu asortymentu, aby jak najlepiej dopasować go do potrzeb i pragnień naszych klientów. Na pewno można spodziewać się nowych kolekcji ubrań oraz artykułów wyposażenia domu – mówi Marcin Stańko.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Idealone 2017-12-13 11:24:23
    Zaraz będzie trzeba zamykać interes, bo spółka matka notowana na niemieckiej giełdzie, czyli Steinhoff Holding stracił płynność balansując na granicy życia i śmierci.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!