PARTNERZY PORTALU


Pepco stawia na handel w internecie

Pepco stawia na handel w internecie
Jeden ze sklepów Pepco, mat.pras.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Dodano: 14 kwi 2021 09:51

Dyskonty niespożywcze do tej pory nie planowały sprzedaży przez internet, jednak pandemia może zmienić ich nastawienie w tej kwestii. Tym bardziej, że w segmencie panuje duża konkurencja. - Warto zwrócić uwagę, że zmieniły się zachowania konsumentów. Nawyki zakupowe mocno przesunęły się w stronę sieci – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Wojciech Chromik, menedżer Grant Thornton.

- Wydaje się, że dyskonty niespożywcze niespecjalnie myślały o e-commerce. Sytuację zmieniła pandemia i konieczność zamknięcia wielu placówek funkcjonujących na terenie galerii handlowych. Pełne wejście w e-commerce wiąże się oczywiście z nakładami finansowymi. Konieczne jest zbudowanie platformy, obsługa logistyczna zamówień, etc. Największy gracz na tym rynku – sieć Pepco ogłosił niedawno, że pracuje nad uruchomieniem własnego kanału e-commerce, który będzie uzupełnieniem tradycyjnej oferty. Skoro lider chce wejść w ten kanał sprzedaży, prędzej czy później podążą za nim kolejne sieci – mówi Wojciech Chromik.

- Warto dużej mierze zmieniły się zachowania konsumentów. Nawyki zakupowe mocno przesunęły się w stronę sieci. Pandemia pogłębiła ten trend. Czy będzie on tak samo trwały i głęboki, kiedy koronawirus zostanie już pokonany – pokaże czas – dodaje.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przeczytaj więcej na DlaHandlu.pl


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.72.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!