• Grupa Pepco kontynuuje ekspansję nowych sklepów we wszystkich markach handlowych. Liczba otwieranych sklepów wyprzedza prognozy (historyczne tempo wzrostu) - w ciągu półrocza otwarto 235 nowe sklepy netto, wyłączając zamknięcia 43 sklepów Fultons po przejęciu tej sieci.
  • Pepco: rekordowa liczba nowo otwieranych sklepów – 202, w tym 84 sklepy na rynkach Europy Zachodniej w Austrii, Włoszech i Hiszpanii, gdzie początkowe wyniki są bardzo dobre.
  • Grupa Poundland: 33 nowych sklepów netto, co stanowi wzrost o 6,7 proc. rok do roku.
  • Od początku roku przeprowadzono modernizacje 586 sklepów, w tym 534 Pepco i 52 Poundland, dzięki którym placówki zyskały nowy rozkład i otoczenie, co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży LFL. Od 2019 r. zrealizowano 1,9 tys. modernizacji.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (78%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL