PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Pepkor zmienia się w Pepco

Pepkor zmienia się w Pepco
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2019 11:21

Pepkor Europe poinformowała dziś o zmianie nazwy na Pepco Group, wskazuje na relację z wiodącą siecią sklepów na rynkach Europy Środkowej.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 wrz 2019 11:21

Zmiana nazwy na Pepco Group jest zwieńczeniem rocznych działań mających na celu znaczną intensyfikację rozwoju. Grupa z powodzeniem ukończyła długoterminowy proces refinansowania o wartości 475 mln euro, wzmocniła zespół zarządzający, mianując nowe osoby na najwyższe stanowiska, a także osiągnęła solidny wynik EBITDA za rok kończący się 30 września 2019 roku1, szacowany na 18 proc.

Nowa nazwa będzie korzystna dla wszystkich zainteresowanych podmiotów; wskazuje na relację grupy z jej największą, zajmującą czołową pozycję na rynkach środkowoeuropejskich marką konsumencką, szybko rozwijającą się siecią dyskontów niespożywczych Pepco.

Pepco Group obejmuje trzy mocne i niezależne marki dyskontów wielobranżowych: PEPCO, Dealz i Poundland. Marki te, wraz z globalnym działem zaopatrzenia PGS, działają w krajach o gospodarkach należących do największych w Europie. Mają one na celu zapewnianie 47 milionom klientów miesięcznie wszystkiego, co potrzebne do uzupełnienia domowych zapasów pod względem wyrobów przemysłowych, odzieży i towarów szybkozbywalnych.

Pepco Group ma obecnie 26982 sklepów w 14 krajach, zatrudnia ponad 33 000 osób i ogłosiła dziś zamiar osiągnięcia statusu największej firmy w segmencie dyskontów wielobranżowych, prowadzącej docelowo ponad 4000 sklepów. Kontynuuje też program otwierania nowych sklepów.

Grupa planuje udostępniać klientom do 300 nowych placówek rocznie, głównie pod marką Pepco ze względu na możliwość wykorzystania czołowej pozycji rynkowej w 11 krajach, w których już działa. Intensywniej będą też otwierane sklepy Dealz — inspirowane marką Poundland z towarami szybkozbywalnymi, przemysłowymi i odzieżą — początkowo w Polsce i Hiszpanii.

- Zmiana nazwy na Pepco Group następuje po kolejnym korzystnym roku dla wszystkich naszych marek handlowych. Oczekujemy, że na poziomie grupy EBITDA1 wzrośnie o 18 proc. w ujęciu rok do roku, a łączny wzrost w ciągu ostatnich trzech lat osiągnie poziom 140 proc. - mówi Andy Bond, CEO Pepco Group. - Nasza nowa nazwa bardziej się wyróżnia i jednoznacznie wskazuje na relację grupy z jej największą spółką operacyjną oraz źródłem przyszłego rozwoju. Po udanym refinansowaniu i dzięki przejrzystej, skoncentrowanej na celu strategii będziemy mieć dobre warunki do dalszego wzrostu, co pozwoli nam osiągnąć status przodującej firmy z segmentu dyskontów wielobranżowych.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.228.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.