Perfumeria Douglas w Blue City zmienia lokalizację i wystrój

8. maja sieć perfumeryjna Douglas przedstawiła nową odsłonę sklepu w warszawskim centrum handlowym Blue City. Oferta produktów i usług kosmetycznych, takich jak warsztaty makijażowe, maniucure czy indywidualne konsultacje, będą od teraz dostępne w nowej lokalizacji na poziomie 0.
Nowością będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób. - W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w perfumerii w Blue City - mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska.
Douglas Polska to największa sieć perfumerii w Polsce. W asortymencie ma ponad 20 000 produktów luksusowych i popularnych, w tym 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Laura Mercier, Tom Ford, Sensai Kanebo International, Collistar). W każdym sklepie można skorzystać z bezpłatnych porad kosmetycznych, indywidualnych konsultacji, makijażu dziennego i masażu dłoni. W wybranych działają Szkoły Makijażu i gabinety SPA.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.