Niedziele bez handlu były wymieniane jako jedno z największych, dla outletów, wyzwań ostatnich miesięcy. Ilu klientów stracił Neinver w Polsce w pierwszych miesiącach funkcjonowania ustawy?

Wszystkie centra muszą stawić czoła nowej sytuacji rynkowej związanej z zakazem handlu w niedziele. Wprowadziliśmy szereg działań, które mają umożliwić klientom realizowanie potrzeb zakupowych w innym czasie, m.in. wydłużając godziny otwarcia naszych outletów, czy zachęcając marketingowo do zakupów w pozostałych dniach tygodnia. Klienci muszą zmienić swoje wieloletnie nawyki i dostosować się do nowych możliwości, a to jest długotrwały proces. Odwiedzający outlety są nastawieni na smart shopping”, czyli kupowanie markowych towarów w dobrych, atrakcyjnych cenach. Warto zwrócić uwagę, że outlety oferują coś więcej niż centra typu„fullprice”. Dlatego klienci są bardziej zdeterminowani, by zrobić zakupy w tym konkretnym miejscu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL