Pierwsza fala pandemii wiele ich nauczyła. AmRest stawia na alternatywne kanały sprzedaży


W trzecim kwartale 2020 r. rosnący udział ponownie otwartych restauracji, jak również pozytywne trendy w zakresie ożywienia sprzedaży utrzymywały się przez wszystkie trzy miesiące - poinformował AmRest Holdings.
Na koniec trzeciego kwartału funkcjonowało 98 proc. wszystkich restauracji AmRest. Zanotowano znaczący wzrost udziału klientów stołujących się na miejscu w lokalach, w stosunku do udziału tego kanału sprzedaży w poprzednim kwartale. W rezultacie wstępna sprzedaż Grupy w tym okresie wyniosła 441,4 mln euro, co oznacza spadek o 12,6% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. W porównaniu z poziomem z drugiego kwartału 2020 r. sprzedaż poprawiła się o 62,2%, a w porównaniu do wyniku za pierwszy kwartał 2020 – o 7,2%.
Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach, wyłączający wpływ zmian kursów walutowych i wyniki czasowo zamkniętych lokali, osiągnął w trzecim kwartale 2020 r. 86.6%. Dla porównania, w pierwszym kwartale 2020 roku wynosił on 91,1%, a w drugim kwartale 2020 roku 67,8%.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (70%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.