PARTNERZY PORTALU


Pierwsze salony Tallinder tylko w prestiżowych lokalizacjach

Pierwsze salony Tallinder tylko w prestiżowych lokalizacjach
Tallinder
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 sty 2016 15:11

LPP, właściciel pięciu popularnych brandów tym razem stawia na odzież i akcesoria adresowane do zamożniejszych klientów. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 12 sty 2016 15:11

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. Przygotowanie koncepcji marki, określenie jej grupy docelowej, a także zaprojektowanie pierwszych kolekcji oraz konceptu salonu to niezwykle pracochłonny proces. Firma ma już spore doświadczenie w tym obszarze. W latach dziewięćdziesiątych od podstaw stworzyła Reserved – najbardziej rozpoznawalną markę fast fashion na polskim rynku, której salony obecne są nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także w Niemczech i na Bliskim Wschodzie. Dodatkowo trzy lata temu zadebiutował popularny wśród nastolatek Sinsay – najmłodsza dotychczas marka Grupy LPP.

Podobnie jak w przypadku tworzonych wcześniej brandów LPP, Tallinder zadebiutuje w Polsce – rodzimy rynek znamy najlepiej, dlatego tu otwieramy pierwsze salony. Przy tworzeniu nowej marki niezwykle ważne jest budowanie jej rozpoznawalności. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach – dodaje Hubert Komorowski.  

Tallinder jest marką z segmentu premium dedykowaną osobom powyżej 30 roku życia, które kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów, które będą dopełnieniem ich dynamicznego, nowoczesnego stylu życia. W kolekcji marki klienci znajdą zarówno linię damską, jak i męską, składające się z ubrań oraz akcesoriów i butów. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie – w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji. 

Średnia powierzchnia salonów, które zostaną otwarte w 2016 roku wynosi nieco ponad 450 mkw. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu oraz Gdyni. Trwają także poszukiwania najbardziej odpowiedniej dla Tallindera lokalizacji w Warszawie.

Koncept sklepu podporządkowany został charakterowi marki premium. Wizyta w salonie będzie okazją, by kupić ubrania i dodatki, ale również by zrelaksować się w strefie lounge czy przejrzeć magazyny i albumy o sztuce, designie, modzie oraz architekturze. Wnętrza sklepów wyróżniać będą naturalne materiały – kamień i barwione atramentem drewno.

 

 

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.105.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!