Pierwszy stacjonarny Outhorn powstanie w bydgoskim Focus


Siostra 4F, marka lifestylowa Outhorn, dostępna dotychczas wyłącznie online, planuje otwarcie pierwszego lokalu stacjonarnego. Na jego lokalizację wybrała należące do portfolio Atrium bydgoskie CH Focus.
- Otwarcie nowego lokalu zaplanowano na 25 marca br.
- 4F i Outhorn należą do OTCF.
- Do tej pory odzież Outhorn była dostępna online oraz w multibrandowych sklepach na terenie całej Polski.
Outhorn to polska marka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży tekstylnej, oferująca odzież i akcesoria dla fanów miejskiego stylu. Obecnie oferta marki obejmuje kolekcje dla kobiet i mężczyzn, uzupełnioną o akcesoria. Designerskie wzory, wygodne kroje, dobra jakość materiału to najważniejsze atuty tej marki.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Na decyzję o wejściu do galerii Focus wpłynęło kilka czynników, przede wszystkim potrzeby naszych klientów, którzy szukają ponadczasowych produktów do wygodnego noszenia na co dzień. Dodatkowymi atutami przemawiającymi za otwarciem sklepu w kujawsko-pomorskiem, są dobre perspektywy rozwoju dla naszego biznesu na tym terenie oraz korzystna lokalizacja centrum handlowego – podkreśla Kamila Raksimowicz, Brand Manager Outhorn.
- Już niedługo bydgoszczanie będą mogli osobiście zapoznać się z propozycjami marki Outhorn w salonie stacjonarnym. Oferta sklepu doskonale uzupełni nasze portfolio, gdyż wpisuje się w aktualne oczekiwania klientów, którzy mają określone preferencje, są świadomi swoich potrzeb i wybierają swoje ulubione marki. Mam nadzieję, że Outhorn stanie się jednym z popularnych miejsc zakupowych dla osób ceniących sobie wygodę i jakość - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.