PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Piotr i Paweł chce mieć 120 sklepów do końca 2014 r.

  • Autor: Duży Format (Gazeta Wyborcza)
  • Dodano: 04 paź 2013 15:41

- Na koniec przyszłego roku planujemy mieć 120 sklepów Piotr i Paweł, z czego około 50 własnych, a resztę - we franczyzie - mówią w wywiadzie dla "Dużego Formatu", Paweł i Piotr Woś z zarządu sieci.

  • Autor: Duży Format (Gazeta Wyborcza)
  • Dodano: 04 paź 2013 15:41
Dziś w Polsce działa 91 sklepów Piotr i Paweł - 52 własnych, reszta - franczyzowych.

- Zasada jest taka: otwieramy sklep, prowadzimy go przez pierwszy rok czy dwa, by obroty się ustabilizowały, klienci przyzwyczaili się do miejsca, a potem przekazujemy we franczyzę. Czyli część z tych 54 sklepów jest jakby w drodze do przekazania we franczyzę. (...) Docelowo nie chcemy mieć więcej niż około 50 własnych sklepów - potwierdza Paweł Woś, wiceprezes sieci.

Jego zdaniem, kryzys już się skończy i trudno mówić o kryzysie, raczej o spowolnieniu.

Potwierdza to prezes Piotr Woś. - To może być dobry moment dla nas, bo niektóre sieci wstrzymują się rozbudową, więc warto ich zahamowanie wykorzystać dla własnego rozwoju.

Założyciele sieci Piotr i Paweł zapowiadają, że obroty w tym roku sięgną 2 mld zł. I potwierdzają, że rosną one z roku na rok. Były jednak lata, kiedy rosły o 15-20 proc., podczas gdy w tym wzrost jest jednocyfrowy. - W przyszłym roku powinien być już jednak w okolicach 10 proc. - potwierdza Piotr Woś.

Piotr i Paweł zatrudnia 4,5 tys. ludzi, z czego 3,5 tys. pracuje bezpośrednio w firmie, a reszta w marketach franczyzowych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Esel 2013-10-04 18:16:54
    A może by tak zaczęli płacić za obecne lokale?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.9.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!