PARTNERZY PORTALU


Piotr i Paweł liczy, że obroty sieci w 2012 r. przekroczą 1,9 mld zł

Piotr i Paweł liczy, że obroty sieci w 2012 r. przekroczą 1,9 mld zł
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 27 wrz 2012 16:11

W 2011 r. poznańska sieć Piotr i Paweł zanotowała przychody na poziomie ok. 1,7 mld zł. Jak dowiedział się serwis www.portalspozywczy.pl w tym roku firma może poprawić swoje wyniki o ponad 200 mln zł.

- W I połowie 2012 r. dynamika naszych obrotów wyniosła 11 proc. Z danych za sierpień wynika, że nasze wyniki były na podobnym poziomie. Oczywiście, musimy wziąć pod uwagę pogarszającą się sytuację gospodarczą, a także zaostrzającą się konkurencję wśród sieci handlowych, mam jednak nadzieję, że w 2012 r. zanotujemy r/r min. 10 proc. wzrost obrotów. Moim daniem mogą one przekroczyć w tym roku ponad 1,9 mld zł - mówi Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.

- Chcemy się rozwijać na poziomie przynajmniej kilkunastu procent rocznie. W obecnej sytuacji to wydaje się bardzo dobrym wynikiem - dodaje prezes Woś. Firma rośnie dzięki nowym otwarciom, ale także wzrostowi sprzedaży w już działających sklepach.

Piotr Woś, pytany jak na wyniki jego sieci, a także innych firm handlowych działających na polskim rynku może wpłynąć zapowiadane przez ekonomistów istotne pogorszenie koniunktury gospodarczej w II połowie 2012 r. i I połowie 2013, stwierdził, że istotne problemy mogą mieć najmniejsze podmioty, działające na rynku, a także te sieci, które nie potrafiły dostosować strategii do obecnej sytuacji.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Wszystkie firmy, które w ciągu ostatnich lat przygotowały się tak jak my, do kryzysu nie powinny się obawiać. Od pewnego czasu nasza sieć bardzo mocno rozwija produkty pod marką własną (sieć ma ich w ofercie ponad 250 - red.), które są tańsze od swoich markowych odpowiedników, ale nie odbiegają od nich jakością. Planujemy także duże akcje marketingowe, które będą wsparciem dla naszej sprzedaży - mówi Piotr Woś.

Jednocześnie dodał, że nadchodzące spowolnienie gospodarcze jest także szansą dla części firm, które wykorzystując sytuację mogą zdobyć silną pozycję na rynku. - Uważam, że obecna sytuacja to dla nas szansa na umocnienie naszej pozycji na rynku handlowym. W dodatku, jeśli założymy, że rok 2013 będzie czasem najtrudniejszym, to później można się spodziewać odbicia w gospodarce, i wzrostu konsumpcji - tłumaczy Piotr Woś.

Poznańska sieć Piotr i Paweł zarządza obecnie siecią ok. 90 sklepów, z czego wiekszość działa w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.2.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!