Dla nas jest to element realizowanego planu restrukturyzacji, którego jednym z elementów jest przejmowanie części sklepów przez inwestorów branżowych. Jednocześnie wprowadzamy nowy program lojalnościowy, poszerzamy asortyment na półkach i wkrótce startujemy z nową kampanią marketingową – mówi prezes sieci Piotr i Paweł. – Negocjacje dotyczące przejęcia kilku kolejnych sklepów z różnymi inwestorami trwają – podkreśla Miętka.

Przypomnijmy, sieć Piotr i Paweł w ramach restrukturyzacji zamyka też część swoich sklepów, a pięć z nich - w Tychach, Poznaniu, Kaliszu i dwa we Wrocławiu - przejęte zostały przez sieć Biedronka.

Czytaj całość

Piotr i Paweł zamierza prowadzić 70 sklepów w topowych lokalizacjach

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl