Plac Unii widoczny w całej Warszawie


Reklamy centrum handlowego pojawią się na ponad stu stołecznych nośnikach reklamowych. Wiosenna kampania potrwa do końca marca.
- Nasza najnowsza kampania oparta jest na odświeżonej linii kreatywnej, którą z powodzeniem wykorzystywaliśmy w zeszłym roku. Połączenie fotografii z oryginalną typografią w przejrzysty sposób komunikuje główne zalety Placu Unii – komfort zakupów, bezproblemowy dojazd oraz różnorodność oferty handlowej, obejmującej również marki niedostępne w innych centrach w Warszawie – komentuje Aleksandra Kuczyńska, dyrektor Placu Unii City Shopping.
W ramach kampanii prowadzone są również działania reklamowe online, aktywności skierowane do uczestników programu lojalnościowego City Shopping Stories, a także kampania realizowana z wykorzystaniem nośników na terenie Placu Unii.
Najnowsza kampania Placu Unii jest dziełem agencji Madisonsoho, specjalizującej się w działaniach marketingowych dla branży handlowej. Za zakup nośników outdoorowych oraz obsługę kampanii online odpowiada dom mediowy Starcom.
Kampania „Komfort Zakupów” potrwa do 31 marca.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.