Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę sprawiło, że galerie handlowe muszą poświęcić jeszcze więcej energii na zadbanie o komfort klientów, tak aby ci chcieli je odwiedzać systematycznie, nie tylko w weekendy. Dobre samopoczucie konsumentów, spowodowane stworzeniem przyjaznych przestrzeni do zakupów, może przesądzić o sukcesie lub porażce centrum handlowego i jego najemców. Wiedzą o tym zarządcy galerii, którzy na co dzień dbają o wszelkie szczegóły, jakie mogłyby mieć wpływ na decyzje zakupowe. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców.
Mnogość obowiązków, niewielka ilość wolnego czasu oraz odebranie klientowi jednego dnia tygodnia, który mógłby poświęcić na zrobienie zakupów sprawiają, że coraz większy nacisk centra handlowe kładą na pierwsze wrażenie. I słusznie. W książce „Dlaczego kupujemy? Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klientów w sklepie” Paco Underhill zwraca uwagę na to, że to właśnie pierwsze wrażenie jest najważniejsze z punktu widzenia handlu.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL