PARTNERZY PORTALU


Podczas zakupów najważniejsze jest pierwsze wrażenie

Podczas zakupów najważniejsze jest pierwsze wrażenie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 15:31

Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę sprawiło, że galerie handlowe muszą poświęcić jeszcze więcej energii na zadbanie o komfort klientów, tak aby ci chcieli je odwiedzać systematycznie, nie tylko w weekendy. Dobre samopoczucie konsumentów, spowodowane stworzeniem przyjaznych przestrzeni do zakupów, może przesądzić o sukcesie lub porażce centrum handlowego i jego najemców. Wiedzą o tym zarządcy galerii, którzy na co dzień dbają o wszelkie szczegóły, jakie mogłyby mieć wpływ na decyzje zakupowe. Ciągłe podnoszenie jakości obsługi wymaga udoskonalania metod audytowych oraz innowacyjności w formule badań klientów i najemców.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 kwi 2019 15:31

Mnogość obowiązków, niewielka ilość wolnego czasu oraz odebranie klientowi jednego dnia tygodnia, który mógłby poświęcić na zrobienie zakupów sprawiają, że coraz większy nacisk centra handlowe kładą na pierwsze wrażenie. I słusznie. W książce „Dlaczego kupujemy? Nauka o robieniu zakupów. Zachowania klientów w sklepie” Paco Underhill zwraca uwagę na to, że to właśnie pierwsze wrażenie jest najważniejsze z punktu widzenia handlu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.5.103
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!