Retail trzyma się dobrze. Pomimo zakazu handlu w niedziele i rozwoju e-commerce, centra handlowe wciąż przyciągają klientów. Jak sprofilować galerię, by wynająć powierzchnię w 100 procentach i jak dotrzeć do nowych klientów w tym pokolenia Zet – zdradza PropertyNews Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu Metro Properties.
Retail jest dziś bardzo wymagającym biznesem. Tu nie można popełniać błędów, bo łatwo stracić lojalność klienta. Nie ma też jednego właściwego kierunku rozwoju handlu i jednej odpowiedzi, jak osiągnąć sukces. Renata Kinde-Czyż prezes zarządu Metro Properties stawia na badania - trzeba dowiedzieć się, czego naprawdę chce klient, a najwłaściwszym sposobem by repozycjonować obiekt jest poznanie oczekiwań konsumenta.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (61%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze