Grupa CDRL, notowany na GPW czołowy dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, osiągnął 11,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w polskich sklepach stacjonarnych marki Coccodrillo. Oznacza to wzrost o 16 proc. w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W krajowym sklepie internetowym spółka wypracowała 1,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 16 proc. lepszym od zanotowanych rok wcześniej.
- Pogoda w czerwcu nam dopisała. Wysokie temperatury spowodowały, że rodzice z dziećmi chętnie spędzali czas w galeriach handlowych i kupowali odzież letnią dla swoich pociech. W czerwcu rozpoczęliśmy również wyprzedaż sezonową, która zawsze jest dodatkową zachętą dla naszych klientów. To kolejny rekordowy miesiąc sprzedażowy, co pokazuje, że nasze działania i praca przekładają się na coraz lepsze wyniki spółki – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze