POHiD: zagraniczne sieci handlowe eksportują polskie produkty warte 10 mld zł

Wartość eksportu polskich produktów za pośrednictwem międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce przekracza 10 mld zł rocznie - podała prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Renata Juszkiewicz. Dodała, że 90 proc. asortymentu sklepów tych sieci to rodzime produkty.
"Siłą branży handlowej w Polsce, która generuje 19 proc. PKB, są od 30 lat międzynarodowe sieci" - powiedziała PAP szefowa Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD). Dodała, że zagraniczne sieci zainwestowały w sumie w naszym kraju ponad 50 mld euro i stworzyły blisko 200 tys. miejsc pracy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (74%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.