Z roku na rok rośnie znaczenie dyskontów. Kilka lat temu kojarzone z produktami tanimi i gorszej klasy, dziś stają się konkurencją dla regularnych sklepów znanych marek. Ewolucję swojego wizerunku dyskonty wypracowały sukcesywnie zmieniając zarówno asortyment, poziom obsługi, jak i wystrój swoich sklepów. Obecnie są to przyjazne lokale ze zróżnicowanym asortymentem, nawet klasy premium, przeznaczonym dla każdego.
W Polsce najwięcej jest sklepów należących do dyskontów sieci Biedronka i Lidl - na koniec ubiegłego roku było ich ponad 4 tysiące. Jednak uznaniem cieszą się nie tylko dyskonty spożywcze. Popularność na rynku zyskują także sieci wielobranżowe tj., KiK, czy Pepco.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (92%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze