Polacy są wciąż gotowi podróżować 40 km do centrum handlowego

Międzynarodowe sieci obecne w naszym kraju szukają nowych możliwości rozwoju również w mniejszych miastach. Dostrzegli to deweloperzy, którzy stali się bardzo aktywni na tych rynkach. Nowe obiekty powstają obecnie między innymi w Ostrowie Wielkopolskim (Galeria Ostrovia - 36 tys. mkw), Kaliszu (Galeria Tęcza - 18 tys. mkw.), Toruniu (Toruń Plaza - 33 tys. mkw.), czy w Gorzowie Wielkopolskim (galerie Nova Park - 32,4 tys. mkw. i Zielona Przystań - 10,5 tys. mkw.).
- Na mapie Polski jest dużo białych plam pozbawionych nowoczesnej powierzchni, w których mieszkańcy znajdują motywację, żeby podróżować 30-40 km, by dotrzeć do najbliższego centrum handlowego. Centra handlowe ruszyły więc do konsumenta - mówi Przemysław Błaszkiewicz, dyrektor działu Wycen Nieruchomości, Colliers International.
Obecne ożywienie deweloperów jest drugą falą podaży skierowaną do miast regionalnych i jej dynamika pozwala prognozować, że rynek powierzchni handlowych może okazać się najaktywniejszym sektorem całego rynku nieruchomości w najbliższym czasie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.