Początek roku pod znakiem COVID-19, ale już kolejne miesiące z wynikami wyższymi niż w 2019 roku i to pomimo wojny oraz inflacji – tak można podsumować 2022 rok w sektorze handlowym.
- Klienci masowo ruszyli na zakupy, stąd odwiedzalność i obroty zaskoczyły na plus.
- Na rynku w minionym roku dominowały parki handlowe, trwała ekspansja sieci takich jak Action, Pepco czy Dealz.
- W dużych miastach powstawały obiekty typu mixed use, a e-commerce nieco zwolnił, co pokazuje przywiązanie konsumentów do tradycyjnych zakupów.
- Ten obraz pozytywnie nastraja na 2023 rok, choć niepewność nie pozwala prognozować.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (91%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze