Polak potrafi

Szwedzka marka Duka przed laty próbowała podbić polski rynek. Udało się, ale przyszedł kryzys. Szwedzi postanowili znaleźć nowego właściciela, którego nie trzeba było szukać ani długo, ani daleko. Jak stawia się biznes na nogi i tworzy nową jakość – o tym Radosław Kaczmarek, prezes zarządu DUKA Polska.
Polska spółka przejmowała od Szwedów biznes, który przez kilka lat notował straty. Czego nie potrafili Szwedzi, potrafili Polacy...
Całym motorem zmian w DUKA była własna koncepcja i polska przedsiębiorczość. To podwaliny pod rozwój. Do tego dołożyliśmy determinację i konsekwencję w działaniu.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.