Polki coraz częściej korzystają z supermarketów budowlanych

W ciągu ostatnich kilku lat zmieniło się nastawienie Polek do majsterkowania. Ponad 1/3 ankietowanych pań deklaruje większe zaangażowanie w prace remontowe i dekoracyjne niż 5 lat temu – tak wynika z raportu przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Bricomarché.
Na remontowo-dekoracyjne zakupy 85 proc. pań udaje się z osobą towarzyszącą, kierując się najczęściej do odpowiedniego supermarketu (51 proc.). Nowy Rok to nowe postanowienia i sieć Bricomarché zachęca wszystkie Panie do wprowadzenia zmian w swoich domach.
Największy wpływ na większe niż 5 lat temu zaangażowanie kobiet w prace remontowe i dekoracyjne miała poprawa ich sytuacji materialnej. Panie coraz częściej twierdzą jednak, że majsterkowanie po prostu lubią. Co ciekawe, ponad 3/4 respondentek potrafi nie tylko wymienić żarówkę czy przesadzić kwiaty, ale także udrożnić zatkany zlew, czy pomalować ściany. Blisko 45 proc. badanych nie miałaby również kłopotu z położeniem tapety, czy zamontowaniem na ścianie półki. Aż 76 proc. kobiet wykonało natomiast w czasie ostatniego roku prace dekoracyjne – ozdoby na choinkę, czy prace związane z szyciem lub ogrodem.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.