PARTNERZY PORTALU


Polska firma zaprojektuje wyposażenie dla sieci sklepów Levi's w Europie

Polska firma zaprojektuje wyposażenie dla sieci sklepów Levi's w Europie
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 maj 2014 13:51

Na początku 2014 roku OTOMI store design lab po raz kolejny zostało wybrane do wykonania prac z zakresu aranżacji sklepów znanej marki odzieży dżinsowej Levi's. Biuro odpowiada za opracowanie koncepcji aranżacji mebli i elementów wykończenia sklepów store-in-store marki Levi's na rynku nie tylko polskim, ale i europejskim. Pierwsze prace już dobiegły końca, między innymi w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 19 maj 2014 13:51
Ostatnią realizacją OTOMI dla Levi's było biuro polskiego oddziału firmy na warszawskim Wilanowie - autorski pomysł, stworzony w biurze OTOMI. Z kolei koncept sklepów store-in-store w Europie Zachodniej powstał w centrali Levi's. - Choć bazujemy na istniejącym koncepcie, dzięki naszej obszernej wiedzy na temat marki i znajomości ich podejścia do projektowania sklepów, zostaliśmy obdarzeni zaufaniem w zakresie tworzenia koncepcji aranżacji mebli, dekoracji ścian oraz dodatków graficznych - mówi Marek Witaszewski z OTOMI. Właśnie zakończyło się wdrażanie pierwszych projektów aranżacji store-in-store na rynek niemiecki, włoski, francuski, belgijski i brytyjski.

Butiki Levi's wyróżnia charakterystyczny dla marki styl - dużo drewna, neutralnych kolorów i wyraźna ekspozycja produktów. W koncepcie jako materiał posadzkowy występuje surowy beton, jednak polityka domów towarowych nie daje najemcom możliwości zmiany istniejącej już podłogi wedle ich oczekiwań. Zwykle materiał posadzkowy jest narzucony przez dany dom handlowy i wspólny dla wszystkich marek. Większa dowolność występuje w aranżacji wyposażenia i tu możliwe jest dopełnienie założeń pierwotnego konceptu. W sklepach Levi's meble są zawsze wykonane z naturalnego drewna sosnowego, a elementy stalowe z surowej stali lakierowanej bezbarwnie. Drewniane stoły stanowią kluczowy element aranżacji - to one służą prezentacji modeli ubrań. Reszta kolekcji znajduje się na manekinach lub metalowych, industrialnych regałach. Do oświetlenia natomiast służą nowoczesne oprawy wykorzystujące źródła LED - jednak w przypadku store-in-store, podobnie jak przy podłodze, konieczne jest dostosowanie się do wymagań wynajmującego.

To co najbardziej wyróżnia projektowanie przestrzeni store-in-store to konieczność dostosowywania się w każdym kolejnym projekcie do innych wymogów. Każdy dom handlowy, który udostępnia przestrzeń wielu markom w jednym miejscu, ma swoje indywidualne standardy. Dodatkowo przepisy prawa są inne w każdym z krajów, w których wdrażana była koncepcja - dlatego każdy kolejny projekt rozpoczyna się od starannego zebrania danych wyjściowych tak, aby uniknąć potem wielokrotnego przerysowywania planów. - Do naszych obowiązków, poza działaniami aranżacyjnymi, należało również spełnienie wymogów stawianych przez poszczególne centra handlowe oraz ich dzierżawców - to doświadczenie było doskonałym treningiem efektywnej organizacji. Wyzwanie stanowił nie tyle sam projekt, co sprawna komunikacja przy jego realizacji. Każdy etap procesu wymaga zaangażowania przedstawicieli różnych krajów - Polski, Belgii (gdzie mieści się centrala Levi's) oraz kraju wdrożenia. Sprawny i uporządkowany obieg informacji oraz jasny podział kompetencji i odpowiedzialności pozwala realizować kilkanaście projektów równocześnie - podsumowuje Marek Witaszewski z OTOMI.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!