PARTNERZY PORTALU


Polska marka sportowa szykuje ofensywę

Polska marka sportowa szykuje ofensywę
4F
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 mar 2016 10:27

Spółka OTCF, właściciel marki 4F, podpisała umowę z centrum handlowym Domina w Rydze. 27 maja br. zostanie tam otwarty drugi sklep 4F na Łotwie. To początek ekspansji.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 16 mar 2016 10:27

Umowa z CH Domina to kontynuacja realizacji planów ekspansji zagranicznej polskiej firmy, pierwszy sklep własny marki 4F na Łotwie zostanie otwarty pod koniec marca w CH Riga Plaza.

- Do końca roku 2016 produkty 4F mają być dostępne w 4 lokalizacjach własnych w Rydze. Oprócz rynku łotewskiego, planowane są otwarcia między innymi w Czechach, Rumunii, Serbii oraz na Słowacji. W tym roku przybędzie nam łącznie około 15 zagranicznych sklepów - wyjaśnia Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. inwestycji i rozwoju OTCF.

Obecnie marka 4F to 167 sklepów w Polsce, obecność w 27 krajach europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej i produkty dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W ciągu najbliższych 5 lat spółka OTCF planuje stopniowo zwiększać swoją sprzedaż detaliczną na nowych rynkach.

Pierwszą kolekcją dostępną w sprzedaży będzie linia wiosna-lato 2016, której głównymi motywami są sport, natura i aktywność. Kolekcja zawiera zarówno propozycje ubioru na trening, jak również sportowego designu na co dzień.

OTCF podpisała również umowę z Łotewskim Komitetem Olimpijskim, na mocy której marka 4F pojawi się na strojach łotewskich olimpijczyków podczas Igrzysk Olimpijskich Rio 2016 oraz Pyeongchang 2018. Część kolekcji olimpijskiej będzie dostępna w sprzedaży detalicznej.

 


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.105.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!