Jak zaznacza Marcin Poniatowski, członek zarządu w Lewiatan Holding, sieć chce również wzmocnić swoją pozycję wśród najlepiej ocenianych przez konsumentów sklepów. – Tworzymy i rozwijamy przyjazne i bliskie sklepy, najlepiej dopasowane do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Choć jesteśmy siecią ogólnopolską, jesteśmy blisko lokalnych potrzeb naszych klientów. W codziennej działalności biznesowej najważniejsi są dla nas ludzie i dobre relacje – zarówno z klientami, jak też z partnerami. Kluczem do sukcesu jest zaangażowanie naszych franczyzobiorców, którzy od lat tworzą siłę Lewiatana – podkreśla Marcin Poniatowski. Kolejnym projektem, który sieć będzie rozwijać w najbliższych miesiącach jest program lojalnościowy w poszczególnych regionach, a docelowo pełna personalizacja ofert dla klientów sklepów. Lewiatan planuje również udostępnić klientom aplikację informującą o nowościach i promocjach. 

Rewolucja rynku, ewolucja strategii biznesowej

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (79%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL