Esotiq & Henderson, polski producent bielizny, zanotował w pierwszych sześciu miesiącach br. 106,8 mln zł przychodów ze sprzedaży (+12,6 proc. r/r) oraz 4,6 mln zł zysku netto (-31,6 proc. r/r).
- Pierwsze półrocze 2022 r. było dla Grupy Esotiq & Henderson dużym wyzwaniem.
- Grupie udało się zwiększyć o 50 proc. sprzedaż r/r w salonach własnych oraz utrzymać na wysokim ok. 68-proc. poziomie marżę brutto na sprzedaży.
- Głównym celem na kolejne kwartały 2022 roku jest systematyczne zwiększanie sprzedaży szczególnie przez internet przy równoczesnym podnoszeniu marży brutto.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL