PARTNERZY PORTALU


Polski rynek nieruchomości handlowych ma się dobrze

Polski rynek nieruchomości handlowych ma się dobrze
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 20 paź 2014 11:54

Rozwój rynku centrów handlowych i wyprzedażowych w Polsce Wschodniej i mniejszych miastach i konsolidacja w sektorze spożywczym to jedne z ważniejszych trendów na polskim rynku nieruchomości handlowych po III kw. 2014 r.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 20 paź 2014 11:54

Od początku roku do końca III kw. oddano do użytku 340 000 mkw. powierzchni handlowej, z czego 265 000 mkw. przypadło na centra handlowe. W samym III kw. 2014 r. rynek powiększył się o 75 100 mkw. powierzchni handlowej, w tym 64 000 mkw. w dwóch nowych centrach handlowych i jednej rozbudowie.

Nowe centra otwarto w Warmińsko - Mazurskim, w miastach poniżej 200 000 mieszkańców. Były to: Galeria Warmińska (41 000 mkw.) w Olsztynie - największy obiekt handlowy w województwie oraz Brama Mazur (17 250 mkw.) - pierwsza taka inwestycja w Ełku. Dodatkowa powierzchnia (5 600 mkw.) zasiliła rynek w ramach kolejnej fazy rozbudowy Magnolia Park we Wrocławiu. Inne nowe obiekty w III kw. br. to dwa parki handlowe: firmy Saller w Nowej Soli (5 700 mkw.) oraz STOP.SHOP. w Kętrzynie (5 400 mkw.).

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (85%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.76.226
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!