Polski rynek wyposażenia wnętrz z problemami
Polski rynek wyposażenia wnętrz ma coraz większe problemy. W ostatnich latach zamknięto około 130 placówek oferujących produkty tego typu - informuje wyborcza.biz. Sytuacji nie poprawia rosnąca konkurencja ze strony dużych, międzynarodowych sieci.
W 2010 i 2011 roku rynek kurczył się średnio o 5 proc. Analitycy przewidują odbicie dopiero w 2014 roku. Mimo to nie należy spodziewać się olbrzymich wzrostów sprzedaży artykułów wyposażenia wnętrz.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Oprócz problemów z popytem sieci muszą zmagać się także z rosnącą konkurencją. W 2009 roku w Polsce zadebiutowała Zara Home. Jeszcze w tym roku pierwsze placówki otworzy H&M Home.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.